Promoter

Categorie job: Promoter

În general Promoterul este o persoană împuternicită de o agenţie de publicitate pentru a realiza activităţi de promovare a unor produse și servicii prin intermediul unei campanii de marketing, prin comunicarea unui mesaj de brand sau prin realizarea de demonstraţii faţă în faţă cu consumatorii în centre comerciale, magazine, în afara magazinelor, în cadrul evenimentelor , festivalelor şi conferinţelor sau stradal.

De obicei, promoterii demonstrează și oferă informații despre produse și servicii pentru diferite mărci și servicii sau companii. Sarcinile Promoterilor pot implica demonstrarea valorii unui produs sau modul în care funcționează un produs sau serviciu, precum şi actiunile de a răspunde la întrebări pentru a convinge consumatorii să cumpere produsul sau serviciul. În anumite cazuri proiectele pot necesita din partea Promoterului cunoştințe de vȃnzare utilizând o casă de marcat precum și cunoştinţe basic de gestiune a stocurilor.

Pentru a realiza cu success acest job ai nevoie de :

  • Abilități de comunicare: Una dintre cele mai importante abilități pe care trebuie să le dețină un promoter, este cea de comunicare, fiind necesar să se poată adresa publicului pentru o perioadă îndelungată de timp, în timpul demonstrațiilor, prezentărilor și, eventual, vânzării de produse și servicii către consumatori.
  • Abilități interumane: Rolul necesită abilitatea de a face față răspunsurilor negative ale oamenilor, răbdarea față de clienți, abilități de persuasiune și așa mai departe.
  • Abilități de prezentare: Bunele abilități de prezentare stabilesc o legătură între public și produsul sau serviciul promovat în timpul demonstrațiilor acestuia.
  • Abilități de client service: Pentru a răspunde la întrebările consumatorilor, pentru a prelucra tranzacțiile și pentru a face o impresie bună în numele companiei client, este nevoie de un candidat orientat spre client.
  • Vânzări și abilități de marketing: Promoterii trebuie să construiască o relație de încredere cu clienții, să aibă cunoștințe despre produs, să facă publicitate eficientă și să promoveze cu convingere produse utilizând creativitatea.